FANDOM

American Horror Story Freak Show

Zápletka Editovat

Jupiter, Florida, rok 1952. Moc panoptik se nezachovalo a ty, která ano, tak ta teď musí hodně dřít, aby podnik udrželi v chodu. V jednom z nich se stvůry musejí potýkat se zlými silami, které jim nedokáží porozumět.

Příběh Editovat

V roce 1952 v Jupiteru, na Floridě jsou siamská dvojčata Bette a Dot Tattlerovi odvezena do nemocnice poté, co je mlékař našel zraněně v jejich domě poblíž jejich matky, která byla brutálně zavražděna. Zprávy o existenci dvojčat se rozšíří a jsou osloveni majitelkou kabaretu Elsou Mars , která se je pokouší získat do svého angažmá. Ačkoli jsou skeptické, dvojčata souhlasí. Skupiny Elsy tvoří Jimmy Darling, chlapec s humřími rukami a jeho matka Ethel Darlingová, vousatá žena.

Mezitím vražedný klaun Twisty vraždí přítele dospívající dívky a rodiče mladého chlapce a uvězňuje mladého chlapce a dospívající dívku ve starém autobuse.

Elsina skupina uvádí své první představení s Bett a Dot pro dva diváky-bohatou ale mělce společenskou Glorii Mottovou a jejího nebezpečně narušeného syna Dandyho. Dandy vyjednává s Elsou, aby mu prodala Bette a Dot, ale dvojčata odmítají. Elsa později řekne Ethel, že přivedla dvojčata do kabaretu, aby získala větší pozornost pro show a zvýšila si svou slávu. Když se Elsa připravuje na posteli zjistí se, že má od kolena amputované nohy.

Policie dorazí k Freak Show, aby vyšetřila zmizení detektiva a informovala Elsu o tom, že v Jupiteru je po sériových vraždách vyhlášen zákaz vstupu. Mezitím přicházejí silný muž Dell Toledo , Jimmyho otec a jeho tři-prsá hermafroditní manželka Desiree a požádají Elsu o místo ve Freak Show. Elsa učiní Della hlavou bezpečnosti, ale brzy si uvědomí svojí chybu poté, co si Dell naplánuje odpolední představení navzdory Elsiným příkazům, napadne Jimmyho a obviní dalšího člena kabaretu, Meepa, z vraždu detektiva poté, co se Jimmy pokusil obvinit Della (ve skutečnosti ho zabil Jimmy). Meep je zatčen policií a zavražděn spoluvězni ve vězení. Jeho tělo je poté navráceno do Freak Show, kde se jeho kolegové shromáždí a truchlí.

Mezitím se Dandy zeptá Jimmyho, jestli se může připojit k Freak Show, protože sní o tom, že bude účinkovat na jevišti, ale poté, co Dandy nechtěně urazí Jimmyho, je odmítnut a odveden. Poté, co se Dandy rozzuří, se vrátí domů a zjistí, že jeho matka, Gloria, najala klauna Twistyho, aby ho povzbudila. Nicméně, Twisty se rozzuří, když se Dandy pokusí nahlédnout do klaunova pytle. Dandy sleduje Twistyho zpátky do přívěsu, kde se Twistymu pokusí oba zajatci utéct, ale jsou polapeni Twistym a Dandym, kteří utvoří spojenectví.

Na Halloween se k souboru připojí mladá jasnovidka jménem Maggie Esmerelda. Maggie je podfukářka pracující s mužem jménem Stanley , který chce prodat zrůdy Muzeu morbidních kuriozit. Ethel se dozví, že má jaterní cirhózu a omezenou dobu života.

Mezitím se Dandy stane více posedlý Twistym a jde koledovat v domácím Twistyho kostýmech. Po pokusu o zabití své komorné, Dory a přerušení poté co ho zavolá, navštíví Twistyho přívěs a trýzní děti, které jsou drženy v zajetí. Twisty sleduje rodinu s dcerou, která se bojí klaunů, a unese jejího dospívajícího bratra Mikea.

Později, Elsina skupina odmítá vystoupit na Halloween kvůli pověře o muži, který v roce 1800 zavraždil celý ansábl Freak Show, jménem Edward Mordrake. Elsa tomu odmítá uvěřit, vystoupí na jevišti a objeví se Mordrake a snaží se vzít duši té nejčistější zrůdy, aby se připojila k jeho duchovní skupině v pekle.

Mordrake si vyslechne minulosti Ethel, Beznohé Suzi, Lachtaního muže Paula, a Elsy. Po převyprávění jejich vzpomínek Elsa prosí Mordrakea, aby vzal jí, ale on se rozhodne hledat dál.

Mezitím Jimmy a Maggie narazí na Twistyho přívěs. Po osvobození dětí a telefonování na policii se Maggie schová, když se Twisty pokusí zavraždit Jimmyho. Mordrake najde Twistyho a vyslechne si jeho příběh. Mordrake, když vidí jakou bolest a smutek Twisty utrpěl, zabijí Twistyho a přijímá ho do své duchovní společnosti. Rozrušený Dandy vezme Twistyovu masku a vrátí se domů, kde zavraždí Doru.

Jak se město dozví, že je Twisty mrtvý, zákaz vycházení skončil a mnozí obyvatelé města navštěvují Freak Show a poděkují Jimmymu. Elsa oznamuje velkou premiéru a následují vyprodané lístky. Stanley dorazí do Freak Show, kde se představuje jako Hollywoodský agent.

Stanley se pokouší rekrutovat Elsu tím, že se s ní jí bude zabývat, a možná bude mít svou vlastní show v televizi.

Jimmy najde opiloi Desiree při hledání Della, a zatímco se oba sbližují, Jimmy začne rucemi Desiree potěšovat. Nicméně začne krvácet z její vagíny a později se zjistí, že měla potrat. Doktor také odhalí Desiree, že je plně ženská. Dell se setkává se svým pravidelným milencem, Andym, oba soupeří a Dell odejde. Dandy najde Andyho a spolu jdou do Twistyho autobusu, kde ho Dandy zabije. Gloria obdrží hovor od dcery Dory, Reginy Rossové , která požádá o to aby mohla mluvit se svou matkou, ale Gloria lže a řekne jí, že se nějakou dobu nebude moc spojit se svou matkou.

Elsa vidí, že Stanley bere dvojčata na piknik, což ji učiní žárlivou a rozzlobenou. Později dvojčata odveze k panství Glorie a Dandyho.

Elsa přináší staré rotující kolo a začne házet dýky, aby se připravila na její nadcházející televizní show. V noci její narozeninové oslavy se dozvídá o podezření z její účasti na zmizení Bet a Dot. Elsa jim připomene, že nikdo z nich by bez ní nebyl a oni by měli být vděční za to, že je zachránila. Aby dokázala jejich loajalitu, Elsa požaduje, aby byl jeden z nich připoután ke kolu, zatímco bude házet dýky. Paul se neochotně dobrovolně přihlasí a Elsa ho záměrně zasáhne do střeva a odmítá zavolat lékaře.

Dandy přizná lásku dvojčatům a chce si je vzít. Dot se dozví o dvojici siamských dvojčat, které byly poprvé odděleny a myslí si, že Dandy by mohl zaplatit za operaci.

Stanley tlačí na Maggie aby odvedla Jimmyho do stodoly a zabila ho. Nicméně, ona místo něj navrhne Ma Petite, ale nedokáže jí zabít. Vyzývá Jimmyho, aby s ní okamžitě opustil město, ale Stanley ji rozzlobeně konfrontuje a řekne jí, že potřebují Jimmyho ruce bez žádného ohledu.

Dvojčata opustí Dandyho poté, co se Dot dozví, že si přečetl její deník, a Dandy se rozzuří. Když se Jimmy vrátí do Freak Show, konfrontuje Elsu za to, že prodala dvojčata, ale Jimmymu dvojčata řeknou, že to není pravda a kryjé Elsu, protože doufají, že na oplátku získají 50% ze zisku. Penny se po péči o Paula vrátí domů a řekne otci, že se stěhuje, ale on jí omráčí, potetuje jí tvář a hlavu a vyřeže jí vidlicovitý jazyk.

Mezitím Stanley vidí Della v gay baru a vyhrožuje mu, že ho prozradí pokud mu neposkytne tělo zrůdy. Zatímco se snaží zabít Amazonku, Dell podceňuje její velikost a sílu a je jí zbit. Jimmy později řekne Dellovi, že ví, že Dell je jeho otec a společně se objímají. Později v noci se Dell vklouzne do stanu Ma Petite a přinese jí hezké šaty. Ona si je zkouší a on ji obejme, dokud ji nerozdrtí při čemž jí zabije. Dodává tělo Stanleymu, který ho prodává Lillian Hemmingsové z muzea Morbid Curiosities, kde je na výstavě vystaveno tělo Ma Petite.

Ma Petitiny krvavé šaty se najdou v lese spolu s několika kostmi a skupina předpokládá, že byla zabita a snězena divokou zvěří. Ethel však obviní Elsu z toho, že zabila Ma Petiteh a flashback odhalí, že Elsa byla odvedena po skončení sado-maso filmu odvedena k lékaři Massimu Dolfecinovi , který pro ní vytvořil nohy. Zatímco Ethel se připravuje střelit Elsu do hlavy, když jí lže a zraňuje, Elsa hodí do Ethel nůž do oka a zabije jí. S pomocí Stanleyho zfalšuje Ethelinu sebevraždu. Skupina truchlí nad Ethel, zatímco Jimmy spadne do deprese a odhodí Maggie pryč. V odezvě se ocitá v náručí nového člena souboru, morbidně obézní ženy s názvem Ima Wiggles.

Mezitím Dořina dcera Regina zaplatí, aby bylo vyšetřeno zmizení její matky a odmítá odejít, aniž by jí viděla. Dandy je Glorií podveden, aby navštívil terapeuta a stane se rozzuřen, když si uvědomí, co se děje. Když se vrátí do domu, Dandy střílí Glorii do hlavy a vykoupe se v její krvi.

Po zabití matky, zběsilý Dandy navštíví Maggie ve Freak Show, aby získal přečtení budoucnosti. Maggie ujišťuje Dandyho, že v jeho budoucnosti může být nějaký problém, ale zvítězí Důvěrnější než kdy jindy, Dandy odchází, aby pokračoval ve své práci, ale je zastaven extrémně opilým Jimmym. Jimmy obviní Dandyho z toho, že má něco společného se zmizením dvojčat a ohrožuje Dandyho.

S odhalením své sexuality a vinou nad vraždou Ma Petite, která mu přelézá přes hlavu, se Dell snaží, aby se pověsil, ale je později zachráněn Desiree. Jakmile Jimmy opustí Tupperware party, Dandy se objeví a zavraždí celou skupinu žen. Regina konfrontuje Dandyho a řekne mu, že kontaktovala policii o své matce, ale je šokována, když Dandy otevřeně přiznává, že jí zabil Dovolí Regině uniknout, ale ta se brzy se vrátí s detektivem Colquittem. Dandy slibuje detektivovi milion dolarů, pokud zabije Reginu a Colquitt střílí Reginu do hlavy.

Opilý Jimmy se vrací do svého karavanu, jen aby našel Dot a Bet jak na něj čekají. Dot prohlašuje svojí lásku k Jimmymu a říká, že spolu mohou šťastně žít, s tím, že Bette souhlasí, ale Jimmy to odmítne, s tím, že je zamilovaný do někoho jiného. Později se se objeví policejní auta a zatknou Jimmyho za vraždy žen z party Tupperware.

Život Pepper je zničen, když zjistí, že její manžel, Salty, zemřel ve spánku. Elsa odhaluje Desiree, že začala své sbory poté, co si všimla, že se zrůdy nezajímají, jak by měli vypadat. Elsa našla Pepper v sirotčinci a rekrutovala Ma Petite, aby se chovala jako dítě Pepper a později našla Saltyho. Desiree navrhuje, aby se Pepper vrátila ke své starší sestře.

Mezitím Stanley přesvědčí Elsu, aby mu umožnial, aby se o Saltyho tělo , ale on odkrojí hlavu a prodá ho Muzeu morbidních kuriozit. Maggie přizná Desiree, že ona a Stanley jsou podfukáři. Oba navštíví muzeum a jsou šokováni, když najdou tělo Ma Petite, odštěpenou hlavu Saltyho a Jimmyho ruce ve skleničkách.

Elsa sleduje sestru Pepper Ritu a přesvědčí jí, aby si vzala Pepper. O devět let později Rita porodila deformované dítě a její manžel ji aby jeho vraždu dítěte hodili na Pepper. Po uzamčení Pepper v Briarcliffu, sestra Mary Eunice požádá Pepper aby jí v knihovně pomohla s tříděním časopisů. Přitom Pepper najde časopis s Elsou na obálce.

Zpátky v roce 1952, Stanley přesvědčí Jimmyho, že jediný způsob, jak zaplatit právníka, je urazit jednu jeho ruku a prodat jí. Poté, co Stanley odvede Jimmyho z vězení, Jimmy se probudí a zjistí, že obě jeho ruce byly odstraněny. Dell ho navštíví v nemocnici a uvědomuje si, že Stanley dvojnásobně zmrzačil Jimmyho.

Bette a Dot se rozhodnou najít někoho kdo by je neodmítl, když se setkají s cestujícím obchodníkem, jménem Chester. Chester sní o tom, že předvádí svá kouzla před publikem a jeho loutka se jmenuje Marjorie. Bette a Dot svedou Chestera a vyspí se s ním.

Když policie přepravuje Jimmyho zpátky do vězení, Eva vrhne cihlu skrz čelní sklo a ona a Dell zabijí oba důstojníky a zachraňují Jimmyho. Flashback odhaluje, že Chesterova manželka, Lucy, měla vztah se ženou jménem Alice a v žárlivém vzteku zavraždil obě dvě, přičemž věřil, že Marjorie spáchala tyto vraždy.

Maggie řekne Else o skutečném osudu Ma Petite. Jakmile Dell přizná svůj zločin, že zabil Ma Petite, Elsa ho střelí do hlavy.

Maggie odhalí Stanleymu, že ho prozradila jako švindlíře a vraha. Stanley prosí ansámbl aby ho nechal žít, a řekne jim, že Elsa zabila Ethel, ale oni ho ignorují a zmrzačují, aby vypadal jako Meep. Elsa představí Jimmymu Massimovi Dolcefinovi, který jí vyrobil dřevené nohy

Dvojčata informují Chestera, že už nechtějí být jeho asistenti a Maggie se přihlásí jako náhradnice. Chester ji vloží do krabice a když vidí tváře jeho zesnulé ženy a její milenky, Chester rozřízl Maggie na polovinu, aniž by si uvědomil, že ji zabil. Chester "zavraždí" ve vzteku Marjolie a předá se policii.

Dot a Bette varují Elsu, že musí okamžitě zmizet, protože ansámbl se chce pomstít za vraždu Ethel. Desiree pro Ethel prohlásí spravedlnost, ale zjistí, že Elsa už je pryč. Elsa se setká s Dandym, než opustí město a ten jí dá 10 000 dolarů za vlastnictví Freak Show.

Massimo poté dodává Jimmymu jeho protézy a odhaluje dřevěné repliky Jimmyho humřích klepet.

V psychotickém záchvatu, Dandy zabije zrůdy. Jimmy se vrací a najde všechny kromě Desiree mrtvé. Dandy najde Bette a Dot a ty souhlasí s tím, že se vezmou. Na večeři je Dandy s pomocí dvojčat a Jimmyho uspán Desiree. Dandy se probudí a zjistí, že se ocitl v čínské vodovodní buňce Hardeena Houdiniho. Desiree, Jimmy, Bette a Dot se dívají, jak se utopí.

Mezitím Elsa přijede do Hollywoodu a setká se s Michaelem Beckem (viceprezidentem pro casting) a později se ožení. V roce 1960 dostává Elsa hvězdu na Hollywoodském chodníku slávy a později je konfrontována s manželem a prezidentem WBN, že se objevila kopie sado- maso filmu. Když si uěedomí, že její kariéra je skoro u konce, Elsa souhlasí, že bude hrát v Halloweenském speciálu, protože ví, že to vyvolá Edwarda Mordrakea. Jak Elsa vystupuje, Desiree, nyní s vlastní rodinou, sleduje vysílání, stejně jako těhotné Bette a Dot, kteří jsou šťastně ženatí s Jimmym. Mordrake a jeho spolek se objevují a vezmou Elsu do posmrtného života, a ona je pozdravena Ma Petite a všemi jejími ostatními zesnulými zrůdami, včetně Ethel, která jí vítá zpět.

Obsazení Editovat

Bell a Dot Tattler- Sarah Paulson

Dell Toledo- Michael Chicklis

Jimmy Darling- Evan Peters

Stanley- Denis O Hara

Maggie Esmeralda- Emma Roberts

Dandy Mott- Finn Witrock

Desiree Dumpree- Angela Basett

Ethel Darling- Kathy Bates

Elsa Mars- Jessica Lange

Pepper-Naomi Grossman

Penny- Grace Grummer

Twisty-John Caroll Lynch

Ima Wiggles- Chrissy Meltz

Bonnie Lipton- Skyler Samuels

Dora Brown-Patti LaBelle

Vince- Lee Torgesen

Angus T. Jefferson-Malcolm-Jamal Warner

Marjolie- Jamie Brewer

Alice- Angela Sarafyan

Rita Gayheart- Mary  Winningham

Larry Gayheart- Matthew Glave

Michael Beck-David Burtka

Amazon Eve- Erika Ervin

Paul- Mat Fraser

Ma Petite- Jyogi Amge

Suzi- Rose Siggins

Salty- Christopher Neiman

Toulouse- Drew Rin Varick

Chester Creb- Neil Patrick Harris

Počet smrtí ve filmu Editovat

  1. Eudora Tattler- bodnuta do hrudníku Bette Tattlerovou
  2. Troy Miller- ubodán Twistym
  3. Mildred Bachman- ubodána Twistym
  4. slepice- hlava ukousnuta Meepem
  5. Robert Bunch- hrdlo podříznuto Jimmym Darlingem
  6. Mr. Hanley- hlava useknuta Twistym
  7. pomocník Mr.Hanleyho- hrdlo proříznuto Twistym
  8. neznámý homosexuální milenec Desiree Dupree- vaz zlomen Dell Toledem
  9. kuře- hlava ukosnuta Meepem
  10. Meep-umlácen k smrti spoluvězni
  11. neznámý psychiatr- zabit Edwardem Mordrakem
  12. neznámý člen Freak Show- zabit Edwardem Mordrakem
  15. Edward Mordrake- oběšen (sebevražda)
  16. neznámý bezdomovec- tepna podříznuta Beznohou Suzi
  17. Twisty- probodnut Edwardem Mordrakem
  18. Dora Brown- hrdlo podříznuto Dandy Mottem
  19. Andy- rozčtvrcen Dandy Mottem
  20. Ma Petite-rozmáčkana Dellem Toledem
  21. kočka- zabita Dandym Mottem
  22. Ethel Darling-nuž vhozen do oka Elsou Mars
  23. Gloria Mott- střelena do hlavy Dandym Mottem
  24. Avon lady- hlava odříznuta Dandym Mottem
  25. neznámá žena- zabita Dandym Mottem
  26. neznámá žena- zabita Dandym Mottem
  27. neznámá žena- zabita Dandym Mottem
  28. neznámá žena- zabita Dandym Mottem
  29. neznámá žena- zabita Dandym Mottem
  30. neznámá žena- zabita Dandym Mottem
  31. neznámá žena- zabita Dandym Mottem
  32. neznámá žena- zabita Dandym Mottem
  33. Regina Ross- střelena do hlavy Jackem Colquittem
  34. neznámý muž- hrdlo podříznuto Stanleyem
  35. policista- uhozen do hlavy Dellem Toledem
  36. policista- hlava rozmlacena Dellem Toledem
  37. Lucy Creb- umlácena kladivem Chesterem Crebem
  38. Alice- umlácena kladivem Chesterem Crebem
  39. Dell Toledo- střelen do hlavy Elsou Mars
  40. Liliam Hemmings- hlava useknuta Desiree Dupree
  41. neznámý nacista- zabit Massimem Dolcefimem
  42. Maggie Esmeralda- rozříznuta vejpůl Chesterem Crebem
  43. Marjolie- několikrát bodnuta Chesterem Crebem
  44. Paul- střelen do hlavy Dandy Mottem
  45. Penny-střelena do hlavy Dandy Mottem
  46. Toulouse- střelen do hlavy Dandy Mottem
  47. Beznohá Suzi- zastřelena Dandy Mottem
  48. neznámý člen Freak Show- zastřelen Dandy Mottem
  50. Ima Wiggles- střelena do hlavy Dandy Mottem
  51. Amazon Eve- střelena do hlavy Dandy Mottem
  52. Dandy Mott- utopen Desiree Dupree za pomocí Jimmyho Darlinga a Bette a Dot Tattlerových
  53. Elsa Mars- bodnuta do srdce Edwardem Mordrakem